1 Ocak 2010 Cuma

Uzun vadede (u)mutsuzluk vaadeden yatırımlar

Nefes alışlarımda bir kısalma var bugün
Giderek azalıyor nabzımın atışları
Duraksıyor kalbim atarken
Bir an için, sadece küçük bir an

Yavaşlıyor hayatımın ritmi
Sonra kısalıyor saniyeler
Daralıyor zamanın çeperleri
Bir an için, sadece küçük bir an

Özgür olduğumu sanırdım birzamanlar
Ama hayat faşist bir diktatörlük rejimi
Giderek daralıyor sınırlar,azalıyor zaman
Bir an için, sadece küçük bir an

Kaybettiğim rüyalarımda açıyorum gözlerimi
Reddediyorum hayatın olasılığını
Ve ben hala buradayım
Bir an için, sadece küçük bir an

Kaybettiklerimde ararken kendimi
Başka hayatlarda buluyorum kendimi
Giderek yok oluyorum
Bir an için, sadece küçük bir an

Ve o an alıyor beni senden
Ardından bakakalıyorum
Geriye kalanlara benden..

(Henüz çok kopukluklar var şiirde bi anda yazıldı zamanla en iyi haline getirmeye çalışıcam)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder