11 Ocak 2010 Pazartesi

Senin derdin ne? (monolog)

Olmuyor kardeşim yapamıyorum. Bir düzen bir plan kuramadım gitti şu kıytırıktan hayatıma, işin kötüsü bunu yapmayı başardığım zaman tahtalıköyü boylamış olucam bu gidişle en sonunda.

Kafamın içinde acaip monologlar dönüyo, duysanız duymamış olmayı dilerdiniz. Keza kendimi en bedbaht çöle düşen kutup ayısı gibi görmeye başladım. O kadar da takmıyorum yinede gerçi.

Bugün ingilizce sınavından çıktım eve geldim ve pc başına oturdum, explorer ı açtım (home page filan bilmem ben) ve google yazmaya yeltendim ama öyle böyle bir google değil yani. "thegoogle" yazıyorum :D Evet herhangi bi anlamını deil fiil olan da gözlük olan da değil aradığım bizzat arama motoru " the google" grdaşım.

Sınavda resmen açık oturum yaptım, millet bir yıl hazırlık okumuş ( hangi şartlar altında?) heriflere kopya veriyorum, vermek mi? resmen sınav kağıdımın yoklama kağıdı gibi sınıfta dolaşmadığı kaldı.

Yarında işletme sınavım var, test olsa iiydi ama artık ellam ne çıkarsa şansıma..

Uyku tutmadı be blog, sana yazıyorum.

Evt o kdr yazıcak kişi varken karı kız varken sana yazmakta varmış. Kader kısmet deyip geçiyorum işte nere kadar böyle ama demi. tamam sustm blog kızma hemen. iki monolog yaptırtmadın bana burda.

tamam kısa kestim mutlumusun şimdi ?

eh eyii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder