2 Ocak 2010 Cumartesi

Slalom

Ulan 2010 oldu ben hala 1 aydır edindiğim öğleden sonra kalkma alışkanlığımı bırakamadım. Tabi dezavantajları benim için çok kötü, günün en güzel tarafını uyuyarak geçiriyorum olmaz ki. Bir haftadr güneş batmadan dışarı çıkmıyodum bu gün inat ettim ve çıktım, çıktım da ne oldu hani söyleyeyim elliğinin körü. İnsanda şans olacak kardeşim yada kendi yaratırdı demi neyse, nerden geldiysem buna. Ee tabi konuyu değiştirip kafanızı karıştırıcam sanıyosunuz, amma laf kalabalığı yapıyorum.

Ne olmuş bugün bakalım, ımm günün 3 te birini Death Note seyrederek geçirdim hatta şuan bu satırları yazarken bile onu düşünüyorum, yatmadan bi bölüm daha seyretsemmi diye, rahat edemicem sanırm onu bitirmeden. Lost dan daha fena dediydide arkdaş inanmam demiştim. Şimdi iki gündür aralıksız seyrediyorum. Böyle kurgu böyle senaryo böle bişey olamaz yok.

Tabi arada halısaha maç yaptım fena çekişmeliydi 1 farkla yenilsek de çok keyif aldım.

Neyse ben Death Note a dönüyorum, uyumadan önce son bi bölüm daha seyredim bari..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder