8 Ocak 2010 Cuma

The Longest Day..

Gözleri şişmiş dünyadan bir haber ortalarda dolaşan biri görürseniz bilin ki o muhtemelen benim.

Bir insanın yarın sabah önemli bir sınavı olduğu halde bırakın çalışmayı uyumayıp bide üstüne üstlük bütün gecesini hiç tanımadığı biriyle konuşarak geçirdiğini düşünün, evet nacizane ben. Sınava 2 saat var ve ben hala bilgisayar başında makara peşinde koşuyorum, sanki benim yerime o şahıs gircek sınava anasını.

Evet kağıdı ilk veren ben oluyorum, neden mi ? bir an önce yatağıma kavuşmak ve yastığıma baş koymak için..

İki saat felan uyuyorum ev arkadaşım uyandırıyor;

- İzzet hadi evi temizlicez.
- Deme yaa
- Ben çoğunu yaptım zaten sen odanla mutfağı al

İşin komik yanı bütün o temizlik yalan oldu, çünkü akşam o kdr başarısız bi mangal girişiminde bulunduk ki ev hala kokuyor ve etraf yine dağıldı..

uykusuzluk had safhada. göz kapaklarım kapanıyor. öte yandan uzun zamandır film izlemiyorum. kitap mı okusam film mi seyretsem uyusam mı diye düşünüp duruyorum. işin komik tarafı bunu dusunurken bunlardan herhangi birini yapabilrdim.

Yinede hayat güzel be. Ebem tecavüze uğramış olsada mutluyum yani, threeawesome da olabilirdi. Herşey tadında güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder