7 Ocak 2010 Perşembe

Kaşarlaşmış muhabbetler

kız: begüm canım asitli içme miden ağrıcak yine
ben: ne kadarda düşüncelisin
kız: tabiki düşünürüm senimi düşüncem bide
ben: bilmem belki gece... sessizlik :D

kız: taner ya gecen gün bana bi peynir vermiştin neydi o ?
cocuk: ya o peynir değildi
kız: ya neydi o peynirin türü ya çok güzeldi
ben: kaşar, kars kaşarı, eski kaşar ?
"anlayanlar güler o sırada"
kız: :|
ben: iletildi raporu; mesajınız iletildi yanlız abone anlamakta zorluk çekiyor :D
kız: ne saçmalıyosun sen ya
ben: boşver ben konuşurum öyle kendi kendime.

ben: ya bu serviste ne kadar sıcak ya acayip terledim
kız: gel yanıma burası serin
ben: yok oraya gelirsem daha fazla terlerim :D
"servis göçer"

ben: sen saçını sarıya boyatsana ya sana çok yakışır hem çok akıllı olur onlar :D
kız: olum sarışının adı var esmerin tadı var demişler!
ben: bilmem tadına bakmadım daha önce bilemicem
"servis şarampolden yuvarlanır"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder