29 Aralık 2009 Salı

Toreador

Bugüne uygun bi başlık bulamadım o yuzden müziği açtım ve ilk çıkan şarkı ( Apocalyptica - Toreador ) nın adını koydum .

Nasıl başlasam bilemiyorum aslında, insanları anlamak çok zor gerçekten anlamaya çalışmakta belki bir o kadar aptalca.

Herşeyi başa sarıp güne yeniden başlarsam sıradan bir gün diyebilirm yine aynı kahvaltı hemen hemen aynı saat, tek endişem derse geç kalmaktı güne başladığımda, oysa herşeyi tam bir felakete dönüştürebilme yeteneğimi tamamen unutmuşum.

Kahvaltıdan sonra arkadaşımla evden cıktık ve derse gittik, sadece notlar açıklandı ve pek de iç açısı sayılmaz diyebilirm. Finallere kaldı tüm umudum. Ardından japonca dersimi bekleyip biraz ders öncesi çalışma yapmaya karar verdim. Lanet olsun ki hoca gelmedi en hevesle beklediğim japonca dersine. Adam ummadık yerlerde karşıma çıkıyo, örneğin japonca sınavından çıktıktan yarım saat sonra bim de rastlıyorum adama, işin ilginci japonca kelimeleri sayıklarken tam karşımda bitti :S.

Neyse dersin olmayacağını anlayınca eve döndüm, hayatımda bazı şeylerin eksik veya yanlış olduğu izlenimine kapılıyorum zaman zaman. Ne istediğini bilmemek çok kötü birşey hayattan, çünkü istediğini alabilecek kararlılık ve yeti sende olmasına rağmen kararsız olmak affedilebilecek bir durum değil.

Herşeyin ötesinde bugüne dair aklımda en çok yer etmiş olay sanırım biraz önce yaşadığım ilginç tek taraflı bir tartışma, çok fazla açmak istemiyorum ama insanlar bazen çok sinir bozucu olabiliyorlar. Özellikle takındıkları tavırlar bir tutarlılık göstermesse.

Edit : tek taraflı tartışma nasıl oluyo o da ayrı bi muamma tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder