30 Aralık 2009 Çarşamba

Boşluk.

Daha nasıl tanımlarım işte pek faydalı bir gün değildi bugün, hatta hiç. Yapıcak hiçbişey yoktu oturmaktan başka, aynı filmleri tekrar izlemekten başka birşey yapmadım. Sabahtan beri odamdan çıkmadım, arkadaşımın zoruyla çıktm sahil boyunca yürüdüm dönüşte çiğköfte aldm yedim. Nedense pek bişey de düşünmedim bugün. Doğru ya ne düşünücektim ki düşün düşün bişeylerin değiştiği yok, o yüzden artık tasarruf planı uyguluyorum beynime, hatta marketlerde olduğu gibi üzerime bilgi etiketi yapıştırıcam " bu beyin %35 enerji tasarrufuyla çalışmaktadır, 3 evin 1 yıllık enerjisi kadar elektrik tasarrufu yapmakta."

Ya ne denirki bilmem hatırlıyıcak kadar önemli birşey olsa hatırlardım. 2010 da bir günde sihirli değnek değmiş gibi düzelip düzene girebilicekmiyim acaba? . Bu arada TEV vakfından burs çıkmamış onu öğrendim, ikinci öğretim olmama verdim sonra ikinci öğretim olmaya verdim veriştirdim sabah sabah ( size göre öğleden sonra ).

Ne yazıkki hayat en acımasız öğretmedir, önce sınav yapıp sonra ders verir demişler. Bakalım daha neler görücem neler öğrenicem, ama bildiğim bir şey varsa kendi sınav olan bu hayatta bna giren çıkanın bi hesabının tutulamasının suçlusu istatistik bilimi değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder