28 Aralık 2009 Pazartesi

Sunum ve ötesi..

Yine herzamanki gibi öğleden sonra kalkılan günlerden biri ve hala sunumu hazırlamamış olmama rağmen kesinlikle çok rahattım. Öyle rahattım ki kahvaltı hazırlamaya üşendim ve kahvaltı niyetine dondurma ve gofret yedim yani o kadar. bilgisayarım başına geçip oturdum o oturuş nasıl akşam oldu farkına varamadım hatta işletme dersime gitmedim çünkü sunumu hazırlamamıştım :S .

Son dakikada hazırlanan sunumla zar zor yetiştim, tabiki el üstünden yapılmış olduğu her halinden belli bir sunumdan ne beklersiniz, biraz hitap yeteneğimle kurtarmaya çalışsamda vasatın ötesinde değildim, evet hiç olmadı bu işte. Ben ise hala işin dalgasındayım sunuma başalamadan önce koydum uzun saçlı halimin fotoğrafını salondaki kızlara hangi halim daha iyi diye soruyorum :D

Bugun iki ilginç olay daha başıma geldi tabii aslında ikiside çok derin mevzular ama posta gazetesindeki hatunun yazdığı tarzda derin değil yanlış anlaşılma olmasında.

Bugun sevgili olmanın kıyısından döndüğüm bi sınıf arkadaşım kız sevmediği kızla takılıyorum diye bana mesaj attı " Gözdeyle aran pek iyiymiş " . Cevap vermeye tenezzül etmedim çünkü ne cevap verilebilicek cinsten bir mesaj ne de bu cevabı hakeden bir kişi anlaşıldığı üzere ve üstüne üstlük msnde hesap sormaya kalkıyo aklınca, sen kim oluyosunda benim hayatım üzerinde hangi hakka sahip sanıyosun da kendini böyle boyundan büyük haddini aşan şeylere kalkışıyosun.

İpini koparan bana mı geliyor anlamıyorum, öte yandan eski sevgilimden bi müjdeli haber geldi aman ne hoş hede hödö nımnım .. " Rahatsız ettiğim için özür dilerim 2 hafta sonra nişanlanıyorum bilmeni istedim " .. Pekala napim yani takımı takiyim iştirak mı ediyim yana yakıla sızlaniyim mi anlamadım :D

Pek dolu olmasada iyi bi gün geçti üzerine düşününce gün içinde neler yaşadığını daha iyi anlıyor insan.

Kendine not : Japonca çalışmaya başla artık finalde gircek . (ehe yabancı dil japonca seçtimde -_-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder